Walking on the railroad
3 juni 2014
Ik schrijf nu twee dagen in 1, want ik was gister te lui om over zondag te schrijven. dus zondag zijn we naar een yankee honkbal wedstrijd gegaan. Ik hen ineens een spontane interesse in honkbal, het is misschien een langzaam spel, maar de sfeer is fantastisch. Ook als de tegenstanders iets goed doen word er alsnog volop geapplaudisseerd en aangemoedigd. Jammer genoeg hebben de yankees wel met 6-2 verloren van de minnesota twins. De wedstrijd duurde 3 uur, dus als je ooit wil gaan wees voorbereid op een plastic kont. 'S'avonds zijn we heerlijk uit eten gegaan niet ver bij ons hotel vandaan, steak en cheesecake!
Gister zijn we eerst terug gegaan naar soho om mijn schoenen op te halen, rode all stars high tops met een witte leeuw, ze zijn fantastisch! Daarna doorgegaan naar het meatpacking district waar we op een oude rails in de lucht hebben gelopen. De rails is omgebouwd tot wandel route en is helemaal bedekt met planten en bloemen. Ook zijn we naar chelsea market gegaan, net zo iets als eataly, waar lekker hebben geluncht.
doorgegaan naar roosevelt island, waar we zijn gekomen met een kabelbaantje. We zijn langs de vuurtoren gegaan, die ik nogal vond tegenvallen xD toen het halve eiland afgelopen en nog even de outdoor fitness apparaten gebruikt. Weer naar huis gegaan met de de F subway, wat te eten gehaald en slapen!
see you next time guys ;)

