In honor of my third grandmother.

12 november 2014

Deze update is van minder leuke aard.
Vanmiddag belde mijn moeder me om me te vertellen dat Greet zaterdag 8 november is overleden. Mijn moeder vertelde me dit vandaag inplaats van zaterdag, omdat ik in Tulsa was voor comic con(volgende update). 
Ik wil deze update graag opdragen aan Greet.

Ik heb genoeg herinneringen van Greet. Zij was altijd als een extra oma, ook al noemde ik haar tante. De vakanties naar Canada; pancakes bakken, mee zingen met de hoogvliet liedjes samen met ome Henk. Of gewoon bij haar thuis een lekker kopje thee drinken en de heerlijke traditionele Indonesische diners ze altijd maakte voor haar verjaardag.
Ongeveer 5 jaar geleden waren Greet en Henk op vakantie in Australië en daar werd ze heel erg ziek. eenmaal thuis, was ze in de intensive care vanwege haar coma.
Ik dacht dat ze het niet zou halen, maar ze bewijste me verkeerd. ze is altijd een vechtertje geweest en ik heb dat altijd bewonderd. Dit incident was jammer genoeg een gevecht dat ze niet kon winnen. 
Deze vrijdag zal ze worden gecremeerd en omdat het haar verjaardag is zullen haar vrienden en familie uit eten gaan om als nog haar verjaardag te vieren. 
Het liefst zou ik er bij willen zijn om haar te herinneren, ome Henk te steunen en voor de laatste keer gedag te zeggen. Jammer genoeg ben ik helemaal in Oklahoma.

Ik houd van je Greet en ik hoop dat je dat altijd hebt geweten.
Iedereen die dit leest, jullie zijn mijn familie en weet dat ik van jullie houd<3
see you guys in 189 days :')

Foto’s

4 Reacties

  1. Lea:
    12 november 2014
    Hoi lieffie, mooi geschreven..
    even een vraag... is mijn ansichtkaart destijds aangekomen? ik wil voor de kerst wat sturen dus het is fijn te weten of het adres correct is...
    hier alles z'n gangetje.. nog steeds best mooi weer. zo te zien en horen is het nog steeds leuk daar. ben je al een stapje verder met het bedenken wat je wil worden... later als je groot bent??? lievzzzzs tante lea
  2. Floor:
    12 november 2014
    Hee❤️
    Erg mooi geschreven, jammer genoeg kan ik je nu niet steunen in je verdriet door je een knuffel te geven... Maar sterkte bobby!!!

    Xx
  3. Rina.de.jong:
    12 november 2014
    Greet.het is een naar bericht.Ikweet niet of mijnbericht is binnen gekomen dat ik eerder heb verstuurt daarom doe ik er nog maar een veel liefs van mij oma de jong want ik ben veel aan het oefenen groetjes van uit Boskoop
  4. Oma en Opa Neuteboom:
    16 november 2014
    Hallo Bobby, toch nog even een reactie op tante Greet's overlijden.
    Ik hoorde het woensdagavond van Rick, erg hoor,
    ik heb op donderdag nog een condoleance kaart kunnen sturen.
    Ik hoop dat Henk deze nog op tijd heeft ontvangen voor de crematie.
    Verder weinig nieuws hier, want ik heb net een briefje naar je geschreven.

    Dus sluit ik met veel liefs van Opa en Oma uit Leiden.