up up and away!
4 juni 2014
gister was zowel een inspannede dag als een relaxte dag. we zijn s' ochtends met de subway naar de heliport gegaan en daar hebben we een prachtige vlucht gemaakt met een helicopter over alle vijf delen van New York; Manhatten, Queens, the Bronx, Brooklyn en Harlem. ik zat voorin naast de piloot en had een prachtig uitzicht. na deze mooie ervaring zijn we verder naar beneden gegaan naar Coney island. strand en speelpark, fantastisch! we hebben de hele middag op het strand gelegen, we zijn verbrand en ik heb mijn tweede boek uit! s'avonds zijn we bij een italiaans restaurant gaan eten op de 45ste straat.
vandaag is de dag dat we weer naar huis gaan, maar eerst kijken of ik nog een training van volgen als een echte Marvels agent of S.H.I.E.L.D.
dan naar JFK airport en een vlucht van 8uur ondergaan en dan zijn we weer home sweet home.
see you next journey guys :)

