An official Blackwell maroon!
13 augustus 2014 - Blackwell, Oklahoma, Verenigde Staten
Welkom iedereen!
Dit is mijn blog terwijl ik een jaar in Blackwell, Oklahoma woon.
Laten we bij het begin beginnen, de vertrek dag.
Zaterdag 9 augustus vertrok om 11 uur samen met Sophie Venema naar Chicago, de vlucht ging vlot. We kregen een goede lunch van kip, mashed potatoes en spinazie.
Een paar uur slapen helpt met de tijd, dus na een dutje van 3 uur hadden we nog 4uur te gaan. Eenmaal in Chicago aangekomen zijn we relatief snel door de douane gegaan, onze bagage door gegeven en richting onze terminals gegaan.
Jammer genoeg hadden we verschillende terminals, dus in de O'hare airport trein hebben we afscheid genomen. In terminal B was ik in 20 minuten door de security check en toen op weg naar gate 5. Na een uur wachten kwam ik erachter dat er een gate change was naar gate 23, na veel gehaast kwam gate 23 in zicht. Daar kregen we te horen dat we naar gate 9 moesten, dus ik had 2 gate changes in ongeveer een half uur. De korte vlucht naar Wichita, Kansas was in een oogwenk voorbij en daar stond, na een telefoon gesprek voor de zekerheid, Jessica op me te wachten met de kleine Jett. Thuis werd ik begroet door haar man Blade en honden:
Zara, de deense dog, Spike, de yorkie en Oscar, hij is de tekkel van Blade's oma.
Ik ben nu vier dagen in Blackwell en het is super!
Zaterdag kwamen we best laat aan dus we hebben snel gegeten bij Patros, een lokale mexicaan en daarna lekker naar bed.
Zondag heb ik Jessica's familie ontmoet; Derena, haar moeder en
Christian, Seth en Matthew haar broertjes. Matthew is bijna 17 en is in mijn jaar op school. Christian is 13 en gaat naar zijn laatste jaar middle school en Seth is bijna 6 en gaat naar zijn eerste jaar middle school. We hebben heerlijk geluncht en een film gekeken. S'avonds aten Jessica, Blade en ik chicken alfredo en hebben we gepraat over school en aankomende evenementen.
Ik heb te horen gekregen dat we in november naar comic con gaan en we gaan als stripboek slechterikken, want Blade en Jessie houden allebei heel erg van stripboeken. Blade gaat als Deathstroke, Jessie als Harley Quinn, Matthew als Bane en ik ga als Poison Ivy!!!!
Ook staat er voor halloween uitje een kasteel bezoek gepland, waar allemaal spookhuizen zijn!
Nu verder naar maandag. Maandag was erg hectisch, om 9 uur Christian een afspraak bij de dokter voor zijn sports physical voor school, daarna was het een 3uur lange rit naar Tulsa voor Matt. Hij had kaak chirurgie vorige week, dus hij moest naar de chirurg om zijn elastieke banden weg te halen en toen weer 3 uur terug naar huis.
En toen naar de school om mijn rooster te laten maken en de school te verkennen.
Blackwell high school is niet heel groot, maar ik ben toch heel blij dat ik Matt al ken en we hebben heel veel dezelfde interesses! Daarna door naar Chris zijn school om daar zijn zaken te regelen.
S'avonds zouden we eigenlijk Taco bake avond hebben met Arvey en Emilie(Arvey is Blade's beste vriend), maar dat ging niet door. Dus we hebben weer lekker met z'n drieën gegeten en daarna hebben Blade en ik een hele tijd gepraat over van allles en nog wat(hij is echt heel grappig) en we hebben naar mogelijke kostuum ideeën gekeken voor comic con.
en maandag heb ik Blade's moeder, Melanie en zusje, Maddie ontmoet.
(Melanie heeft ook dinsdag op baby Jett gepast.)
Vanochtend heb ik geskyped met mijn vader, another happy birthday, daddy!!
En toen zijn Jessie, haar moeder Derena, Chris en ik naar Ponca city gereden voor school spullen en een lunch. We hebben bij wat kleding winkels gekeken voor schouder bedekkende shirts(ik mag mijn schouders niet laten zien op school...)
En naar de enige echte Wallmart gegaan!! Dus een geslaagde dag.
Morgen is mijn eerste dag op school en ik zal een foto van mijn rooster uploaden.
Ik ben best zenuwachtig, maar Matt zei dat ik goed zal passen in de school dus ik maak me al een stuk minder zorgen.
De match met deze familie is super, we hebben dezelfde interesses en het zijn super lieve mensen. Ik voel me nu al thuis en deel van de Rowe-Corbin familie!
See you next time guys ;)


T is zo leuk voor je dat je je daar al helemaal thuis voelt.
En OMG JE GAAT NAAR COMIC CON.
Im so freaking jealous right now.
Haha nee hoor, maar je hebt wel echt een geweldig gezin volgens mij. En heel veel plezier op school.
Xx
suc6 op school... gaat lukken... stoer hoor :-))
Vandaag pas tijd gehad om je blog te lezen. Ziet er allemaal heel gaaf uit. Fijn dat de mensen waar je in huis bent zoveel voor en met je doen.
Hoop snel weer iets meer te lezen over je leven daar.
Heel veel liefs van Omans en Irma