Homerun!!!
1 juni 2014
tyDus gister was de meest verschrikkelijke dag voor mijn voeten ooit! Al het andere was heel leuk. Na het empire state zijn we richting eataly gegaan, een markt in een gebouw in little italy met alleen maar echte, originele italiaanse producten. Binnen was het lekker koel maar buiten in de zon was het misschien 30 graden en nadat we op een terrasje in de zon hadden gezeten kon een ijsje er wel in. Toen zijn we richting Jim Henley's universe gegaan, de ontmoetingsplaats van de superhelden tour. Het is een stripboekwinkel dus daar heb ik mijn tijd wel volgemaakt en nu ben ik de trotse eigenaar van 3 deadpool comics en buttons en een harley quinn shirt. Met de tour zijn we op verschillende sets geweest en hebben we tal van informatie gekregen, te veel om allemaal te typen. Het was vermoeiend, to say the least.
see you next time guys ;)

