Geen 600ste verdieping?!

31 mei 2014

Gister zijn we via de subway naar het financiële district gegaan en daar hebben we het 9/11 memorial bezocht. Het is prachtig, simplistisch en mooi uitgedacht. Het was indrukwekkend en de rozen die bij sommige namen lagen gaven het een rustgevend effect. We wilden ook naar het museum, maar daar stond een hele lange rij dus we zijn maar de straten gaan af dwalen. Vanaf het financiele district zijn we naar Soho en Greenwich gelopen, wat mijn voeten me niet in dank hebben af genomen. De dag was vol gewandel en dwalen door de stad en het hotel kwam dan ook als ren opluchting. een douche was ook welkom en na dat zijn we richting het Gerswin Theatre gegaan. De musical was fantastisch en de acteurs waren geweldig, een van de beste die ik tot nu toe heb gezien!

nu zitten we weer in een starbucks naast het Empire state, waar we net van af komen. Jeetje wat is dat hoog! In mijn boek ging Percy Jackson naar de 600ste verdieping en dat knopje zat er niet op, wat wel tegenviel :p

see you next time guys ;)