de dagbegint met starbucks!
29 mei 2014
Gister zijn we na een verschrikkelijk lange reis aangekomen in het Carter hotel.
na een vlucht van 8uur was de reis nog lang niet voorbij, daarna stonden we nog ongeveer een uur in de rij om het land in te komen, dan nog een half uur op de bus wachten en nog anderhalf uur in de bus. Eenmaal aangekomen in het hotel zijn we even snel langs de deli gerent voor wat te eten en drinken. Na zo'n lange reisdag is een bed een fijn vooruitzicht dus we sliepen dan ook snel. Nu zitten we in Starbucks te genieten van onze caramel machiato en we hebben lekker niets gepland, gewoon een dag van slenteren en sightseeing.
See you next time guys ;)
na een vlucht van 8uur was de reis nog lang niet voorbij, daarna stonden we nog ongeveer een uur in de rij om het land in te komen, dan nog een half uur op de bus wachten en nog anderhalf uur in de bus. Eenmaal aangekomen in het hotel zijn we even snel langs de deli gerent voor wat te eten en drinken. Na zo'n lange reisdag is een bed een fijn vooruitzicht dus we sliepen dan ook snel. Nu zitten we in Starbucks te genieten van onze caramel machiato en we hebben lekker niets gepland, gewoon een dag van slenteren en sightseeing.
See you next time guys ;)

