bury Perry!!

6 september 2014

Ik ben alweer een maand in Blackwell, wat vliegt de tijd.

Deze week was super druk maar wel heel leuk!
Vorig weekend was labor day weekend dus 3 dagen vrij! 
Maandag zijn we naar Tulsa gereden om Blade's op en oma te zien. Hele aardige mensen, we hebben lekker gegeten bij Charleston's en zijn langs de Baby's r us gegaan waar Jett nieuw speelgoed van opa en oma heeft gekregen voor ze zijn verjaardag. Ja, Jett's verjaardag is 10 september, dan is die kleine vent alweer 1!
En op weg naar huis zijn we nog even langs de Blue Whale of Oklahoma gegaan!
 

Waarom nou de naam 'bury Perry!!'?
Deze week was bury Perry week, onze eerste High School football game tegen onze rivaal de Perry Maroons(ja dat is hetzelfde, hebben ze van ons gejat)
Okay Perry week: dinsdag- draag hetzelfde als iemand anders
woensdag- draag boots(de meeste zijn cowboy boots, dat is helemaal hip hier)
donderdag- pajama day
vrijdag- alleen maar zwart!
super hé?! bijna niemand  hield zich eraan, hahah oh BHS.

ohja! woensdag zijn we naar the phantom of the opera geweest!! geweldig, de acteurs/zangers waren ongelofelijk goed. 
we vertrokken om 12 uur naar Oklahoma city, 2,5 uur in een bus zonder AC is niet leuk met bijna 38 graden!!  De eerste stop was bij een soort park midden in stad, daar hebben een half uur in water gespeeld(kleine kinderen) en naar eendjes gekeken(dat zijn dan seniors). Toen weer terug de bus in en naar een andere plek voor tijdverdrijf; Oklahoma's favoriete vis en jacht winkel: de Bass pro shop! Een super grote winkel gevuld met hengels, geweren, quads, boten, opgezette dieren en nog veel meer spul dat ik nooit ga gebruiken. En daarna gingen we eindelijk eten, op naar Chileno's, een mexicaans restaurant! Het eten was goed, maar er voor zorgen dat 80 mensen tegelijk eten krijgen is erg moeilijk.
Na dat heerlijke diner zijn we naar het Civic center gegaan, waar de phantom speelde. Gelukkig zaten Delaney, Paige, Trystan(dat is een meisje) en ik bij elkaar en konden we in alle rust flippen over hoe goed iedereen was.
De musical was absoluut geweldig, na Cats één van de beste musicals die ik heb gezien.

Vrijdag na school ben ik eerst met Jessie en Blade naar de geiten gegaan en heb ik Blade's vader Corey ontmoet.
En dan the BIG GAME!! Gister avond de Perry game. Na veel gedoe zijn Chris en ik naar de velden gegaan en daar hab ik met Paige en Cherokee afgesproken, maar net voordat de wedstrijd begon, begon het te regenen! Echte Oklahoma regen, dus veel heel veel! De wedstrijd was gelukkig niet gecanceled, dus ik ben alsnog gegaan. Was super leuk!! onwijs gelachen met iedereen en heb een Blackwell Maroon cup gevangen, de cheerleaders gooien dingen naar het publiek in halftime, zoals bekers, kettingen en t-shirts.
We hebben een touchdown gescoord, maar alsnog verloren :(
Na de wedstrijd begon het weer te regenen. En Paige, het slimme kind dat ze is, wees het aanbod van een lift van één van de footballspelers af!! en daardoor moesten we 10 minuten in de gietende regen op Paiges's oma wachten.
(wel heel lief dat ze ons kwam halen)
En toen ik thuis kwam had Blade diep gefrituurde oreo's gemaakt! Jeetje, wat zijn die lekker!! en vanavond gaat hij ze weer maken.

Zometeen komt er iemand van Ayusa, checken of alles goed gaat en ik niet ben vastgeketend aan de muur en daarna gaan we naar de YMCA om lekker te zwemmen! En vanavond game night! gezellig gezellig.

Ik mis jullie en houd van jullie allemaal <3
See you next time guys ;)

Foto’s

1 Reactie

  1. Floor:
    6 september 2014
    Awesome dat je t zo leuk hebt!!!!